9 juin 2012

Feel like Kristen Stewart

Everybody remebered Kristen Stewart outfits's on MTV music award 2009, red dress + converses. Have a look here! If you din't know, Kristen had a wound on her leg so she couldn't wear heels! For my part i didn't want to associate heels with that skirt, generaly if we didn't want to  wear heels with skirts or dresses, we wear ballet flats. But ballet flats wasn't what i expect for that look. Then i remebered Kristen and her converses and here is the result:
Enjoy :)

Tout le monde se souvient de la tenue que portait Kristen Stewart aux MTV music award 2009, robe rouge + converses. Petit aperçu ici!  Pour la petite histoire Kirsten portait des converses car elle s'était blessée à la jambe et ne pouvait porter des talons! Pour ma part je n'avais pas envie d'associer des talons à cette jupe, généralement si on ne veut pas porter de talons avec une jupe ou une robe on met des ballerines.  Néanmoins les ballerines n'étaient pas dans l'esprit et le style que je voulais donner à cette tenue. Et puis je me suis souvenu de Kristen et ses converses et voilà le resultat: 
Enjoy :)




26 commentaires:

Ms Dedeszka a dit…

thanks! Nice outfit ;)

Anais Marteau a dit…

oui pareil :) et aussi à paris ;)

Salha a dit…

Very nice outfit!! Casual and relaxed!! btw,your hair looks gorgeous!! :)

p.s. I hope you will check out my fashion blog too,
if you have time! :)

Much love,
The Cabinet Of Fashion blog

Celia Indriana a dit…

Nice shoes:) mind to follow back?

The Mind's Clothes a dit…

J'aime bien ta tenue ! et sympa le clin d'oeil à Kristen Stewart ;)

Hotchocolate4Sunshine a dit…

i love your tshirt :) i have one in purple too :D x angie

Francesca a dit…

You look so cute :)

www.opinionslave.com

Iga W. a dit…

wow :) nice !

Le blog de Lidonia a dit…

j'adore les converses. je rêve d'en posséder une paire.

Sara a dit…

Lovely look and great blog.You have a new follower

xo
http://nomambojambo.blogspot.com/

StayStylish a dit…

nice outfit :)xoxo

http://staystylishll.blogspot.com/

lesessaisdechloe a dit…

Sympa ce petit look décontracté !

lesessaisdechloe a dit…

Sympa ce petit look décontracté !

Estilo Hedónico a dit…

Great!!

http://estilohedonico.blogspot.pt/

xoxo

Marcela Gmd a dit…

Beautiful look!!! thank you so much for your comment!
Maybe we can follow each other?
Have a nice day!
Besos, desde España, Marcela♥

Caro * a dit…

Jolie tenue, j'adore ton T-shirt ;)

nororre a dit…

c'est vrai que les chaussures te change le style de la tenue en deux temps trois mouvements et ça c'est bien! avec les converses j'aime bien!

bizz

http://passionnanteetpassionnee.blogspot.fr/

Coralie a dit…

J'adore ce look rock, j'ai le même tee d'ailleurs :)
Merci pour ton commentaire et merci d'être passée !
Bises :)




www.coralieslooks.com

Clara Turbay a dit…

It´s amazing!

vintage process a dit…

Great pictures!!! I love it!!

Wynne Prasetyo a dit…

i love how converse is so comfortable and also fashionable. you just gonna know how to wear em. love your look!



WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

Alba a dit…

Nice! xoxo

Maria- CityLaundry a dit…

cute shirt :)
you are too cute!

xx,
City Laundry

Le dressing de Francis a dit…

Jolie!

Lesenviesdepauline a dit…

J'adore ta tenue! :)

meltingmelba a dit…

tres joli alexia!
love it and love london :) xxx