19 avr. 2013

Some things to enjoy summer!

Summer is near guys! Summer is my favorite season. I like to preapare it. In winter i use to wear sober clothes but in summer i like to wear colors, and really bright one. Here is my selection to prepare summer:
Enjoy!


L'été est proche! C'est ma saison préférée. J'adore faire des listes pour l'été. En hiver je suis plutôt sobre mais en été j'aime me lâcher et porter des couleurs et surtout des couleurs claires. J'ai déjà commencé mes recherches et je voulais partager avec vous mes trouvailles!
Enjoy!




6 commentaires:

Spoonful Of Diamonds a dit…

great post! love the items you chose. thanks for the love on my blog!

xx

http://spoonfulofdiamonds.com
http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

alison*elle a dit…

Great picks! I especially love that sweater... where's it from?

xo, alison*elle

Regine Karpel a dit…

Love the blouse and bikini!
www.rsrue.blogger.com

TodayOutfit a dit…

Merci cst gentil :)

Laura a dit…

Je te rassure je suis pareille. L'été j'ai envie de tout acheter!!

Laura

Caro * a dit…

Vraiment très belle cette sélection, je craque complètement pour le sac :)