3 déc. 2013

The perfect manicure for Christmas


 Hello!
when it comes to Christmas I like to wear a special manicure. I love wearing glitters on my nails at this period. I found this nail polish from Bourjois this is the color 17. I love the way that it looks: Glittery and  metalic. On the nails it has a smooth finish, what I particularly love because in general glitter's nails polish got a granular finish. Then it's super easy to remove whereas with some others it could be difficult. 
I think it is perfect for Christmas!
See you soon with an outfit of the day!
Enjoy ♡


Hello!
Quand Noël arrive j'aime porter une manucure spéciale. J'adore avoir des paillettes  sur mes ongles durant cette période. J'ai trouvé ce vernis chez Bourjois en teinte 17. J'aime beaucoup son rendu pailleté métallique. Il a un fini lisse sur les ongles, ce que j'apprécie énormément car en général les vernis à paillettes ont souvent un aspect granuleux. De plus il n'est pas très compliqué à enlever contrairement à d'autres vernis pailletés.
Il est parfait pour Noël!
On se retrouve bientôt avec une tenue du jour!
Enjoy 




9 commentaires:

Cassandra Too a dit…

That colour is beautiful!!
Perfect for the holidays.



Google + / Twitter / Bloglovin / Check out BASI


Cassandra | Backtofive
http://backtofive.blogspot.com

Blicious a dit…

Gorgeous color!
xx
b

Myriam Modemoiselle a dit…

LOVE it!

WWW.MODEMOISELLE.IT

Glam up your Lifestyle a dit…

Great manicure for christmas, very nice color
http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

Francesca Romana Capizzi a dit…

I love this color, it looks great for xmas!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Mara a dit…

très joli ce petit vernis!

Sam a dit…

Love the metallic sheen, looks so pretty. I appreciate your opinion on my last post, have a great Friday doll!

Corinne a dit…

This is a lovely colour - bonus that it is easy to remove!

Corinne x
www.skinnedcartree.com

Caro * a dit…

C'est très joli, simple mais élégant donc idéal pour les fêtes. Bises et je te souhaite un bon weekend :)